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HDI Seguros

Olá, sou a Sofia, atendente virtual da HDI. Por favor me conte no que posso te ajudar.

Ombudsman

Transparency, autonomy and impartiality.

HDI Ombudsman aims to act as a communication channel between you and HDI Insurance, mediating conflicts or clarifying any presented questions and also assuring the strict observance of legal rules and those related to customer rights.


Who can appeal to HDI’s Ombudsman?

Any individual or company who believes there wasn’t a satisfactory solution for your request or complaint, previously completed through one of the service channels.

Atenção:

Informamos que para solicitações na ouvidoria você precisa ter algum protocolo já respondido em nossos canais.

Caso não tenha, você poderá entrar em contato com o nosso SERVIÇO DE ATENDIMENTO AO CONSUMIDOR (SAC).

Exclusivo para informações sobre produtos, cancelamentos, institucionais e reclamações:
0800 722 71 49 ou 0800 772 1825 - Para deficientes auditivos, ou através do fale conosco clicando aqui

Contact via phone

Service hours: Monday through Friday, 8AM to 6PM, except holidays

  • 0800-775-4035
  • 0800-775-4036 (or the hearing-impaired)
Contact via message

If you haven’t filed your complaint yet, or you wish to ask a question or submit a suggestion, please click here and send us a message.

To check the status of your request, keep your protocol number on hand and complete the field below: